فلسطین بی سرپناه

فلسطین بی سرپناه
اخرین تحولات غزه
قالب وبلاگ

تصویر آرشیوی از حملات رژیم اسرائیل به نوار غزه

تصویر آرشیوی از حملات رژیم اسرائیل به نوار غزه

هم زمان با ادامه حملات رژیم تل‌آویو به فلسطینیان ساکن در نوار غزه جنگنده‌های اسرائیلی در حملات شبانه خود ده‌ها نقطه در این منطقه ساحلی تحت محاصره را هدف قرار دادند.

 

ایمن بطنیجی سخنگوی پلیس غزه صبح روز سه‌شنبه (۳۱ تیر) گفت جنگنده‌های ارتش اسرائیل شبانه بیش از ۷۰ نقطه در غزه از جمله پنج مسجد و یک مجموعه ورزشی را هدف قرار دادند.

 

به گفته مقامات وزارت بهداشت غزه در حمله هوایی شبانه رژیم اسرائیل به یک منزل مسکونی سه زن فلسطینی از یک خانواده جان خود را از دست دادند.

 

جنگنده‌های رژیم اسرائیل طی ۱۵ روز گذشته مناطق بیشماری را در نوار غزه هدف قرار داده‌ و خانه‌های بسیاری را ویران کرده‌اند. تانک‌های رژیم اسرائیل نیز از تاریخ ۱۷ جولای حملات زمینی خود به این نوار ساحلی را آغاز کردند.

 

گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که تا کنون نزدیک به ۶۰۰ فلسطینی که اکثر آنان زن و کودک بودند در حملات رژیم اسرائیل کشته شده‌اند. این در حالی است که بیش از ۳۵۰۰ نفر نیز در این حملات مجروح شده‌اند.

 

مبارزان جنبش‌های مقاومت فلسطین نیز در عملیات‌هایی که به تلافی حملات خونین اسرائیل انجام دادند تا کنون نزدیک به ۳۰ اسرائیلی را کشته‌اند.

 

سازمان عفو بین‌الملل مستقر در انگلیس اعلام کرده است که در حملات رژیم اسرائیل به نواز غزه بیش از ۱۷۸۰ منزل مسکونی به کلی نابود و یا غیرقابل سکونت شده است؛ گفتنی است دست کم ۱۰ هزار و ۶۰۰ فلسطینی در این بین بیخانمان شده‌اند.

 

شورای امنیت سازمان ملل درباره افزایش شمار تلفات در نوار غزه به شدت اظهار نگرانی کرده است. نوار غزه از سال ۲۰۰۷ در محاصره رژیم اسرائیل قرار دارد.

منبع: پرس تی وی

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 2 مرداد 1393برچسب:gaza,غزه,مرگ بر اسرائیل,فلسطین, ] [ 3:31 ] [ mohammad-ansari ] [ ]
.: Weblog Themes By Aipac Skin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فلسطین بی سرپناه و آدرس gaza1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
آرشيو مطالب
امکانات وب
آیپاک


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






بک لینک
loxblog